donderdag 27 november 2014

Netflix topper

Vandaag een Netflix topper voor jullie. Tenminste ik vond dit een topper. Ik weet dat er ook veel mensen zijn die deze film niks vinden maar ik vind hem wel leuk. Het is namelijk de film: What expect when you're expecting. Het is wel echt een vrouwe film vind ik persoonlijk maar ik vind hem wel leuk.



De film draaid over meerdere vrouwen die allemaal zwanger worden. Allemaal met hun eigen verhaal. Zo is de 1 een bekende ster van tv van een afval programma. De 1 raakt zwanger na een onenightstand. En zo zijn er nog veel meer verhalen. En dan heb je nog de mannen groep. Dat zijn mannen met kinderen die elke week met elkaar afspreken in het park om samen met de kinderen te wandelen maar vooral om hun frustraties te uiten over hun vrouwen en kinderen.
Dit alles vond ik het een leuke komedie.
Het is ook een film waarbij de verhaal lijnen weer samen komen rond het einde. Ik vind dat altijd wel leuk van die meerdere verhalen die weer samenkomen rond het einde.

En als laatst ben ik echt fan van Rebel Wilson. Zij heeft wel geen hele grote rol in deze film maar ik vind haar zo grappige actrice. Ik wil zeker meer films van haar zien!

Hebben jullie deze film al gezien? En zo ja wat vonden jullie ervan? Laat het weten in de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten