zaterdag 25 oktober 2014

Gooische vrouwen de film


Ik ga het vandaag hebben over een Nederlandse film waar binnenkort een 2de film van in de bioscoop gaat draaien. Dan heb ik het natuurlijk over de film gooische vrouwen.
Ik heb de serie gevolgd en dat was al een top serie maar nadat ze daarmee gestopt waren kwam in 2011 de film.

De film gaat weer net als in de serie over Cheryl, Anouk, Claire & Roelien. Ieder van hun heeft zo z'n eigen probleem. Ze hebben allemaal wel iets waar ze problemen mee hebben en dat bespreken ze natuurlijk met elkaar en met dokter Rossi.




Als er meerde problemen zich hebben opgestapeld na een raar gelopen bruiloft besluiten de vrouwen om naar Frankrijk te gaan en om daar een cursus te gaan volgen om hun innerlijk beter te maken.
Als blijkt dat daar nogal rare onderdelen aan vast zitten besluiten de vrouwen snel te vertrekken en om lekker te gaan winkelen met Cheryl haar beste homo vriend Yari.
Hoe het verder af zal lopen zal ik niet verklappen dan moet je de film toch echt zelf gaan kijken.

Ik raad deze film wel echt zeker aan het is een leuke film met veel humor, wel wordt deze film vaak als vrouwen film bestempeld maar uit ervaring weet ik dat veel mannen deze film ook wel leuk vinden.

Ik geef deze film 4 sterren omdat deze film nog steeds leuk blijft ook als je hem al vaker gezien hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten