zondag 26 oktober 2014

trailer review: gooische vrouwen 2

Als vervolg op me blogpost van gister wil ik graag vandaag de trailer van gooische vouwen 2 met jullie delen.
En wat vind ik nou van deze trailer?
Lees snel verder als je wilt zien watt ik van de trailer vind.

Zoals je kan zien zijn de vrouwen Cheryl, Anouk, Roelien en vooral Claire weer terug.
De trailer ziet er leuk uit, er zijn zo te zien weer veel problemen en dan vooral rondom Cheryl.
Wat de problemen precies zijn weten we helaas natuurlijk nog niet maar dat gaan we nog wel zien als de film uit komt in de bioscoop.

Wat ook een hele verandering is is Claire. Je herkent haar niet meer terug, van zakelijke bitch naar een Afrikaanse lieve vrouw. Hoe dit verder zal verlopen zullen we ook nog gaan zien.

Deze film ga ik zeker weten in de bioscoop kijken en zodra ik dat gedaan heb dan laat ik jullie natuurlijk weten wat ik van deze film vind, maar de trailer nodig zeker weten wel uit om de film te komen bekijken in de bioscoop.

De film zou in de bioscopen gaan draaien vanaf: 4 december.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten