donderdag 13 november 2014

Netflix aanrader: Orange is The New Black


Orange is The New Black is zo'n serie die ik eerst steeds maar opschoof van ik wil hem wel zien maar nu niet.. Toen net seizoen 2 kwam heb ik toen toch besloten om deze serie maar eens te gaan kijken en het is echt waar een hele goede serie. Je wordt er heel snel in meegetrokken en ik heb ook in 2 weken tijd allebei de seizoenen gekeken. Echt elke avond keek ik minimaal 1 aflevering.


De serie gaat over Piper en die moet de gevangenis in omdat ze drugsgeld heeft getransporteerd voor haar ex vriendin Alex. Ondertussen heeft ze een vriend en valt ze niet meer op vrouwen zegt ze.
In de gevangenis gaat er natuurlijk van alles mis een nieuw persoon is ook de pispaal. Het wordt voor Piper helemaal lastig als ook Alex in dezelfde gevangenis komt als haar.
Ik ga jullie natuurlijk niet zoveel vertellen omdat je beter de serie gewoon kan gaan kijken.
Het is een Netflix original serie en dat betekend dat deze serie speciaal voor Netflix gemaakt is.
In het voorjaar van 2015 komt er een seizoen 3 van Orange is The new Black en ik kan eerlijk zeggen ik kan niet wachten tot het volgende seizoen er is. Waarschijnlijk ben ik daar ook zo weer doorheen.
In totaal zijn er 26 afleveringen van Orange is The new Black. 13 van seizoen 1 en 13 van seizoen 2.
Wil je de serie nou kijken maar heb je geen Netflix? Seizoen 1 is dan ook op dvd te koop via bol.com seizoen 2 is pas vanaf 18 maart 2015 te koop.

Hebben jullie deze serie al gezien? En zo ja wat vonden jullie ervan? Laat het weten in de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten