maandag 24 november 2014

Trailer review: Horrible bosses 2


Vandaag weer een review trailer! Deze keer een trailer van de film Horrible bosses 2. Ik heb deel 1 niet gezien maar als ik zo de trailer zie wil ik die zeker wel eens gaan bekijken. Het is niet echt een komedie meer een beetje actie maar toch zit er ook wel een komedie in. Lekker onduidelijk ben ik ook. Ik vind de cover van de film er ook al leuk uitzien lekker kleurrijk en je oog valt er zeker op.






Lees snel verder om te trailer te zien en mijn mening te zien.









De trailer begint met 3 mannen die naar ik denk hun baas gaan in de gevangenis. Je ziet dat er dan allemaal misdaden gedaan worden maar dat ze niet al te handig zijn. Ik vind het wel een korte trailer met weinig uitleg maar wel met grappige stukjes. Dus ik wil toch die film gaan zien dus ze doen iets zeker goed. Ik ga deze film denk ik niet in de bioscoop kijken maar eerder als hij uit komt op dvd lekker op de bank met een zak chips.

Vanaf 27 november is deze film te zien in de bioscoop.

Wat vonden jullie van de trailer? Laat het weten in de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten