maandag 24 november 2014

Bioscoop review

Vandaag heb ik geen top 5 maar heb ik een bioscoop review voor jullie. Ik ben namelijk gister avond naar de Hunger games mockingjay part 1 geweest. Om te beginnen was het echt weer een hele goede film zoals we van de Hunger games gewend zijn! Je ziet hoe Katniss weer is hersteld in district 13. Ze wordt al snel gevraagd als spotgaai om een symbool te zijn voor de oorlog. Je ziet in deze film vooral het begin van de opstand tegen het capitool en de strijd om meer volgers te krijgen uit andere districten. Je ziet ook de strijd van Katniss om Peeta en dat ze echt wel heel veel van hem houd. Het echte gevecht zullen we pas in deel 2 gaan zien denk ik. Ik wil jullie natuurlijk niet teveel gaan vertellen omdat jullie de film misschien nog niet gezien hebben. Als je hem nog niet gezien hebt zou ik zeker zeggen ga er heen! Het is echt een top film.



Ik vind trouwens wel dat ze zich goed aan het boek hebben gehouden. Er zullen vast wel wat kleine dingen anders zijn maar grotendeels is het hetzelfde.
Ik wil nu ook zeker weten naar deel 2 en als die volgens jaar in de bioscoop komt ga ik daar ook zeker weten heen.

Ik zou deze film 5 sterren geven gewoon omdat je goed wordt meegesleurd in het verhaal en het zo mooi is neergezet.
Hebben jullie de film al gezien of het boek gelezen? Laat het weten in de comments.


2 opmerkingen:

  1. Ik ben gisteren ook geweest! :) Was inderdaad weer echt geweldig en wat een heerlijk verhaal weer. Af en toe kneep ik mijn vriendin, met wie ik ging, fijn! Hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen