zondag 23 november 2014

Spy kids

Vandaag weer een kinderfilm review voor jullie en deze keer gaat mijn review over de film Spy kids.
Als kind zijnde heb ik deze film en ook de opvolgers ervan heel vaak gekeken. En nog steeds als ik ze zo af en toe eens bekijk blijf ik het leuke films vinden.

De film gaat over de familie Cortez. De ouders van Carmen en Juni waren vroeger spionnen maar hun kinderen weten dat niet. Wel verteld hun moeder voor het slapen gaan wel eens een verhaal over spionnen alleen de kinderen weten niet dat het eigenlijk over hun eigen ouders gaat.Carmen en Juni zijn beide niet erg gelukkig. Carmen spijbelt veel en zou het liefst een andere familie willen, en Juni wordt gepest op school en heeft wratjes op zijn handen. Juni leeft ook helemaal in z'n eigen wereld van Floop (een tv show). Zijn vader vind dat hij daar ook eens mee moet stoppen en vriendjes moet maken.


Na vele jaren een gewoon leven te hebben geleefd krijgt de vader van de kinderen een oproep om als spion een missie te doen. Hij neemt deze missie aan. Hun moeder wil graag mee en gaat dus ook mee waardoor de kinderen een oppas krijgen. Na een tijdje gaat de missie fout en komen de kinderen er achter dat hun ouder spionnen zijn en moeten hun in een speciale onderzeeƫr naar het safe house. Het safe house blijkt alleen niet zo safe en Carmen en Juni moeten goed samenwerken om de spionnen te slim af te zijn.

Uiteindelijk komen ze er achter dat de gene die hun ouders gevangen heeft genomen Floop is en dat was natuurlijk Juni zijn held. Juni en Carmen gaan proberen om hun ouders vrij te krijgen van Floop. dat blijkt alleen makkelijker gezegd dan gedaan.
Verder zal ik zeggen kijk deze film zeker eens een keer. Het is een leuke film voor kinderen maar ook zeker voor volwassenen. Ondertussen zijn er ook al 4 Spy kids films.
Als je Netflix hebt kan je alle delen daarop kijken maar ze zijn natuurlijk ook gewoon op dvd te verkrijgen.

Ik geef deze film 4 sterren omdat ik na zeker 100 keer kijken deze film nog steeds leuk vind.
Hebben jullie deze film al eens gezien? En zo ja wat vonden jullie er van? Laat het weten in de comments.

1 opmerking:

  1. Ik vond dit zo'n geweldige film! Ik voelde me helemaal een spion als ik hem had gekeken!

    BeantwoordenVerwijderen