woensdag 3 december 2014

Jochem Meijer even geduld a.u.b

Vandaag geen film review maar wat anders. Gisteravond was het eindelijk zo ver na mijn vader in september al in een hele lange rij te hebben moeten wachten om kaarten te kunnen bemachtigen, we gingen naar de show van Jochem Meijer even geduld A.U.B hier in het stadstheater van Zoetermeer. Ik vind de shows van Jochem altijd al heel erg leuk en ik had me ook absoluut op de nieuwe show verheugd.
En ik ben absoluut niet teleur gesteld. De show was hilarisch wel met serieuze stukjes erin over zijn ziek zijn (de tumor in zijn nek) tumor humor zoals hij het zelf zei. Hij bracht het op een hele mooie en toch ook vooral leuke manier en ik heb echt genoten en lang niet meer zo hard gelachen als gister avond. Het was ook jammer toen het voorbij was.


Er zat ook wel weer typische Jochem humor in met zijn water kanonnen waardoor de paar voorste rijen niet droog naar huis gingen. Ik zat gelukkig net iets verder zodat ik niet nat werd. En natuurlijk ook was een mevrouw de lul de hele show. Hij bleef maar op haar terug komen.

Voor iedereen die nog naar een show van Jochem Meijer gaat. Wees voorbereid op heel veel lachen want het was weer een top show die je niet gemist wilt hebben. Voor de mensen die geen kaarten hebben kunnen bemachtigen of Jochem Meijer niet echt kennen kijk de DVD de rust zelve eens en ook de DVD van deze show als hij uit komt op DVD maar dat duurt nog wel even.
Ik weet ook zeker als de DVD uit komt zorg ik er wel voor dat ik die heb en als hij weer hier komt met een nieuwe show wil ik of mijn vader zeker weten wel weer in die rij gaan staan om aan kaarten te komen omdat het je geld dubbel en dwars waard is en je de shows van Jochem niet gemist wilt hebben.

Zijn jullie wel eens naar een show van Jochem Meijer geweest? En zo ja wat vonden jullie er van? Of wat vonden jullie van de show op de DVD? Laat het weten in de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten