dinsdag 2 december 2014

Trailer review: Pitch perfect 2.


Vorige week heb ik jullie een review gegeven over de film Pitch perfect. Nu wilde ik met jullie graag de trailer van Pitch perfect 2 delen.De originele cast is er weer klaar voor en als het goed is zullen er ook wat nieuwe gezichten in deze film voorkomen. Zal dit weer net zo'n leuke film worden als de eerste film? Dat is natuurlijk nog afwachten en dat zullen we pas echt gaan zien aankomend voorjaar maar we kunnen wel al een eerste indruk krijgen van de trailer.
Dus ga lekker ff onderuit zitten en kijk mee naar de trailer.



Ik krijg van de trailer echt een high school film idee maar wel leuk. En volgens mij wordt de muziek weer helemaal top in deze film! Zodra hij in de bioscopen komt ga ik er natuurlijk heen. Wat ik nu al een heel leuk stukje vind is als ze van die trap naar beneden gaat op een soort zitje. Te grappig.

Wat vinden jullie van de trailer? Laat het weten in de comments,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten