donderdag 30 oktober 2014

de voor en nadelen van netflix


Netflix wie kent het nog niet, na de vele reclames over netflix.
Ik heb zelf ook nu een jaar al netflix en ik moet zeggen mij bevalt het wel.. maar ik snap ook wel dat het niet iets is voor iedereen.

Ik wil in dit bericht jullie de plus en minpunten laten zien van netflix dus lees snel verder.

De voordelen van neflix:
- Je kan op elk moment kijken wanneer je zelf wilt.
- Je hebt een ruim aanbod aan series en films.
- Je kan series snel achter elkaar kijken en hoeft niet een week te wachten tot de volgende aflevering.
- Voor kinderen is er ook een ruim aanbod aan films een series.

de nadelen van netflix:
- Het kost geld.
- Het zijn meestal wat oudere series en films.
- Je hebt internet nodig.
- Niet alle seizoenen staan soms op netflix van een serie, soms duurt het even voor ze aan de rechten kunnen komen van het nieuwste seizoen.

Ik heb zelf een abonnement voor 4 schermen zodat we ouders en ik tegelijk kunnen kijken. Eerst had ik een 2 schermen abonnement maar dan zaten we van ja we willen alle 3 kijken.

Er zijn op dit moment 3 abonnementen:
- 1 scherm in SD voor €7,99 per maand.
- 2 schermen in HD voor €8,99 per maand.
- 4 schermen in HD voor €11,99 per maand.

Heb je nou nog geen abonnement dan kan je het 1 maand gratis proberen. Je moet wel €0.01 overmaken voor als je het abonnement wilt houden zodat ze automatisch kunnen afschrijven maar als je je afmeld een dag voor de maand voorbij is kost het je die maand dus maar €0,01. Dat is het proberen waard toch?

Hebben jullie al netflix? Zo ja wat vinden jullie de plus en min punten van netflix? Laat het in een reactie achter in de comments.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb geen netflix, maar dat komt door dat ik HBO en Film1 pakket heb. En series kan ik ook wel gewoon online kijken. Als ik geen Film pakket had op tv, had ik het misschien wel overwogen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dan heb je inderdaad daar al aardig wat keus in, ik vind zelf film1 iets minder omdat de films die ik altijd wil zien nooit op dagen of tijden komen dat ik ze kan zien :P

      Verwijderen