woensdag 29 oktober 2014

The hunger games: mockingjay part 1

The Hunger Games: Mockingjay - Part 1Ja ja het duurt niet lang meer of de 1 na laatste hunger games film komt in de bioscoop. Ze hebben het laatste boek in 2 films verdeeld net zoals dat bij Harry Potter en bij twilight ook al eens is gedaan.

De film gaat vanaf 19 november in de bioscopen draaien in Nederland.

Waar gaat de 3de hunger games film nou eigenlijk over?
In de hoofdrol is er natuurlijk weer Katniss Everdeen. Wat niemand natuurlijk had verwacht is gebeurd zij en nog een aantal andere kandidaten hebben hun 2de hunger games avontuur overleefd.
Helaas is tijdens de spelen district 12 compleet vernietigt en nu zitten ze in district 13. Peeta heeft ook de hunger games overleefd alleen is hij in de handen van president snow.



De rebellenleiders willen dat Katniss het gezicht wordt van hun opstand want 1 ding is wel duidelijk het is oorlog!
En hetgeen wat Katniss graag wil is dat Peeta vrij komt uit de handen van president snow.


1 ding is wel duidelijk naar mijn idee, president snow is bang zijn macht te verliezen.
Ik wil deze film graag zien en kan niet wachten tot hij in de bioscoop komt.
Ik heb het boek ook gelezen, ik vond hem wel goed alleen er gebeurde zoveel dat ik er veel weer van vergeten ben dus ik ben benieuwd wat ik ga herkennen van het boek in de film.

Gaan jullie nog naar the hunger games mockingjay part 1? En hoe vinden jullie de trailers er uit zien laat het graag weten in een reactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten