dinsdag 18 november 2014

Disney tag


Ja ja vandaag blijven we ook nog in het Disney thema. Vandaag heb ik een extra artikel geschreven en die gaat over de Disney tag. Ik vind tag lezen altijd erg leuk en dacht laat ik vandaag zelf ook eens de Disney tag gaan doen. Ik ben gek op Disney en ik kijk ook nog steeds regelmatig Disney films. Hier komen dus de vragen en de antwoorden van mij natuurlijk.

1. Wat is jou favoriete Disney film?
Dat is natuurlijk Mulan. Mulan stond ook niet voor niks bovenaan in mijn top 5. Ik heb in dat artikel al uitgelegd waarom Mulan mijn favorieten film is dus wil je dat weten kijk dan even bij  mijn post van mijn top 5 Disney films.

2. Welke prins zou je willen zijn?
Aladin denk ik dan. Hij begon als straat rat maar dankzij geest kon hij bij Jasmin komen. Maar hij was wel nog steeds een goede jongen en zorgde ervoor dat geest vrij was en nooit meer in de lamp hoefde,

(via mickeyandminnie)

3. Welke prinses zou je willen zijn?
Dat is Ariel. Omdat het me zo leuk zou lijken om eens als zeemeermin door de zee te kunnen zwemmen en met alle vissen en alle andere dieren in de zee zou kunnen communiceren,

4. Op welk Disney karakter lijk je het meest?
Ik denk op Merida van Brave. Ze moet heel veel zo moet ze gaan trouwen met een prins en moet ze koningin gaan worden maar eigenlijk wil ze dat niet. En daar gaat ze dan ook tegenin. Als ik iets moet zal ik het ook niet snel doen en ik doe ook wat ik zelf wil. Dus daarin herken ik me het meest met Merida
(via inkwelliris)
5. Wat is je favoriete Disney liedje?
Dit vind ik een hele moeilijke want er zijn er zoveel, maar dit zijn ze geworden.
- Pocahontas: Colors of the wind.
- Lion King: Circle of life
- Mulan: Reflection

6. Wat is je favoriete Disney park?
Nou dat is heel makkelijk, Disneyland Parijs simpelweg omdat ik nog nooit naar een ander Disney park ben geweest.

7. Welke van de orginele figuren is jou favoriet?
Dat is Goofy. Alles wat hij doet gaat mis omdat hij zo klunzig is en dat vind ik erg grappig en ik ben zelf ook heel erg onhandig.

8. Welk huisdier zou jij wel willen hebben?
Lady van Lady en de Vagebond. Gewoon omdat ze zo mooi en schattig is.

9. Wat is je favoriete schurk?
Ik weet nou niet of het echt een schurk is maar zo ja dan is het Wreck-it Ralph.

10. In welke kasteel zou je willen wonen?
Dat mooie kasteel van Doornroosje wat je ook altijd in de Disney parken ziet.

Nou dit was hem dan, mijn Disney tag. Wat vonden jullie er van? Laat het weten in de comments.

4 opmerkingen:

  1. Ik blijf dit echt een hele leuke tag vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw oke deze tag moet ik zeker eens overnemen, ik ben een huge Disney fan. Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en moet je zeker doen ;) is een leuke tag om te doen!

      Verwijderen