dinsdag 18 november 2014

Trailer review: Big Hero 6

Aangezien ik gister mijn top 5 Disney films het gepost voor jullie zat ik te denken dat ik deze week in het thema wilde blijven van Disney. Vandaag dus ook een trailer review van een aankomende Disney film. Namelijk Big hero 6. Deze film is gemaakt door dezelfde mensen die Wreck-it Ralph en Frozen hebben gemaakt. Niet de minste Disney films dus dat zal het met deze film vast ook wel goed komen.
In andere landen is hij als het goed is al in de bioscoop maar in Europa komt Big hero 6 pas in het voorjaar van 2015 in de bioscopen.

Kijk snel verder voor de trailer.




Dat was hem de trailer. Ik moet zeggen ik vind hem er wel grappig uitzien. Een jongen die zijn eigen superheld aan het maken is maar dat is nog niet zo makkelijk als het lijkt. En al helemaal niet als het een pak is wat wel heel precies moet passen. Ik ben dus ook echt wel benieuwd naar deze film als ik zo de trailer zie zal het vast wel een grappige Disney film worden.

Wat vinden jullie van de trailer? Laat het weten in de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten