dinsdag 4 november 2014

trailer review: dansen op de vulkaan.

Dansen op de vulkaan is een nieuwe Nederlandse film die pas in premiere is gegaan. Met deze film willen ze dat er meer aandacht komt voor stofwisselingsziekten en de stichting stofwisselkracht. Het is een film waar aardig wat bekende gezichten in zitten zoals bijvoorbeeld Nils Verkooijen die de meeste mensen wel kennen van achtste-groepers huilen niet en spijt. Maar ook Marcel Musters is een bekend gezicht van bijvoorbeeld gooische vrouwen en nog veel meer. Natuurlijk spelen er verder ook nog veel meer bekende acteurs in mee maar ik ga jullie nu eerst de trailer laten zien en zal daarna mijn mening er over geven.

Dus lees snel verder om de trailer te bekijken en mijn mening te lezen.


Dat was hem dan de trailer. Ik vind hem om te beginnen goed over komen het sleurt je echt al mee in het verhaal. Het gaat Maarten die een stofwisselingsziekte heeft en alles uit het leven wil halen voor het misschien te laat is. Ik vind het idee erg mooi en natuurlijk zijn passie voor dansen is ook mooi verwerkt in de trailer.
Ik ben heel erg benieuwd naar deze film en dan vooral hoe het met zijn ziekte zal gaan verlopen.
Wel een mooie boodschap eigenlijk al uit de trailer, leef nu voor het te laat is want wie belooft dat er een morgen is.

Maar al met al wil ik deze film zeker graag zien, of ik hem in de bioscoop zal gaan kijken denk ik niet maar wel zodra hij uit komt op DVD / Blu-ray.

Wat vinden jullie van deze trailer en van Nils Verkooijen? Laat het weten in de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten