maandag 10 november 2014

Trailer review: spongebob 3D


Door een vriend van Facebook zag ik deze trailer voorbij komen en stiekem moest ik er best om lachen. Veel van ons zullen vroeger vast wel eens spongebob hebben gekeken en nu krijgt hij z'n 2de film (een paar jaar geleden was er ook al een spongebob film gemaakt) maar nu is het in 3D en op vaste land.
Nou zoals de meesten wel zullen weten is het bij spongebob altijd een feest en veel problemen.
Maar nu moeten spongebob en de rest naar onze wereld , zullen ze dat wel overleven en zal alles goed komen? Dat zien we natuurlijk pas als de film uitkomt.



Lees snel verder om de trailer te zien en om mijn mening te lezen.








Spongebob, meneer krabs, Patrick, Octo en zelfs Plankton zullen moeten samenwerken om weer veilig naar hun eigen wereld te gaan. En dan worden ze zelfs superhelden!
Ik zal denk ik niet naar deze film gaan omdat het een kinderfilm is maar ik denk dat hij zeker weten grappig is en als hij op dvd komt ga ik hem ook zeker wel een keer kijken.

Bij de trailer staat dat hij 28 januari in de bioscoop komt maar als ik op de site van utopolis kijk staat er 8 januari. Ik denk dat het toch 28 januari is maar we zullen het wel gaan zien. 1 ding is zeker ik denk dat deze gele vriend veel bezoekers gaat krijgen in de bioscoop.

Wat vinden jullie van de trailer? Laat het weten in de comments.

1 opmerking:

  1. Hahah hier ga ik echt heen. Veel te oud voor eigenlijk, maar ik word altijd vrolijk van Spongebob.

    BeantwoordenVerwijderen